Kesirlerde Toplama

Yorumu formunu geç

    • ayla on 05 Ocak 2011 at 20:25
    • Cevapla

    gerçekten .çok güzel anlatılmış herkese çok tesekkür ederim çok yardımcı oldu

  1. çokkk güzel olmüş çook teşekkür ediyorum videolarınızı izlerken çok iyi anlıyorum videolarınızın devamını bekliyorum sizi seviyorum 😀 güle güle

  2. çokkkkkk güzel olmüş çook teşekkür ediyorum videolarınızı izlerken çok iyi anlıyorum videolarınızın devamını bekliyorum sizi seviyorum güle güle

    • elif buse on 05 Mart 2011 at 18:17
    • Cevapla

    hhhhaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyttttttttttttttttttttttttttttttttttttt,

  3. çok güzeldi tşk

    • serap on 16 Nisan 2011 at 16:37
    • Cevapla

    gerçekten süper anlatıyosunuz süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  4. çok faydalı öğrendiğim bilgilere yeni bilgiler kattı bu proğramı hazırlayanlara ve sunanlara çok teşekkür ederim

  5. tırnak içinde söyliyorum bu vido ben demi çıkmıyo yaaaaaa:(

  6. süper anlatılıyor necmi öğretmene çok teşekkür ederim ve bu sayfaya yarın sınav var inşallah güzel geçer

    • Senem Görmüş on 05 Ocak 2012 at 17:53
    • Cevapla

    ben rize kurtululuş i.ö.o başkanı olarak tüm sınıflardakii derlerde necmi demir beyin eğitim videolarını izletiyom

    • Senem Görmüş on 05 Ocak 2012 at 17:54
    • Cevapla

    Teşekkürler Necmi Demir…

  7. sayenizde sınavdan 100 aldım

  8. gerçekten güzel bütün herkese tavsiye ederim

  9. herkese tavsiye ederim

  10. beeeen çooook malım sınavdan 1 aldım ben beyinsizim anlamıyorum bişey zaten bügün ögretmenden dayak yedim

  11. çokkk iyii süperrrrrrrrr…

    • CANSU on 26 Ocak 2012 at 21:37
    • Cevapla

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ TEŞEKKÜR

    • CANSU on 26 Ocak 2012 at 21:39
    • Cevapla

    SİZİ TEBRİK EDİYORUM ÇOK İŞİME YARADI BAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY……..d.d.d.d.d.d.d.

    • yavuz fener :) ): on 28 Ocak 2012 at 12:28
    • Cevapla

    gerçekten çok güzel olmuş 🙂 🙂 🙂

    • yavuz fener :) ): on 28 Ocak 2012 at 12:29
    • Cevapla

    :11:

    • İSİMSİZ KAHRAMAN on 02 Şubat 2012 at 14:55
    • Cevapla

    HA HA HA GÜZEL 😀 🙂 😐 🙁

    • ......HAN.......DDD on 02 Şubat 2012 at 14:56
    • Cevapla

    GOZOL OLMOŞ

    • zeynep on 06 Şubat 2012 at 21:45
    • Cevapla

    yani arkadaşlarım tııırnakk içinde söylüyorummmmmmm çok süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    • kübra duygu yüksel on 10 Şubat 2012 at 15:40
    • Cevapla

    öğretmenim sizin sayenide ödevimi yapabildim arkadaşlar size tavsiye edebilirim

    • kübra duygu on 11 Şubat 2012 at 12:30
    • Cevapla

    öğretmenim sizin sayenide ödevimi yapabildim arkadaşlar size tavsiye edebilirim

  12. kesirlerle çarpma işlemleri yokmu

    • burcu on 15 Şubat 2012 at 18:58
    • Cevapla

    çok güzel ve yararlı bir site

  13. Yaanlışlıklar var bir yerde

    • semiha nur on 03 Mart 2012 at 12:25
    • Cevapla

    çok güzel bunu çoook sevdim herkezin çalışmasına isterim

    • tolga on 04 Mart 2012 at 16:16
    • Cevapla

    gerçekten çok güzel

    • muhammed on 06 Mart 2012 at 19:49
    • Cevapla

    Süperrr Süperrr …

    • nisa on 11 Mart 2012 at 19:39
    • Cevapla

    gerçekten süper

    • barboros on 13 Mart 2012 at 15:14
    • Cevapla

    yani kesirlerle çıkartıp sadeleştirme sonra toplayıp sadeleştirme

  14. süPERR

    • rabia on 30 Mart 2012 at 17:10
    • Cevapla

    Allahü teala razı olsun gerçekden çok güzel olmuş ellerinize ve yüreğinize sağlık hocam….:)

    • sude on 24 Nisan 2012 at 13:46
    • Cevapla

    keşke benim okulum yani çevre koleji 4c öğretmeni olsaydınız:)

    • ismimden sanane on 24 Nisan 2012 at 14:01
    • Cevapla

    muhteşem resmen muhteşem

  15. nasıl desem çok beğendim

  16. hayranım size

  17. iyi günler

    • duygu esman on 12 Ağustos 2012 at 09:52
    • Cevapla

    eline sağlık usta, çok güzel açıklaış

  18. çok beğendim sizi
    seviyor

  19. ÇOK İYİ ÇOK GÜZEL 😀 😀 😀 😀 😀

    • tııııııııırrnakk içinde söylüyorm ''....'' on 26 Şubat 2013 at 21:54
    • Cevapla

    öyle bi bayıldımkiiii öldüümm dinledim bastan dinledim dinlefim bastan dinledimmm tııırrnakk içinde söylüyorm ” BA-YIL-DIMM”
    hepinize söylüyorum arkadaslar buyuyunuz olarakkk

  20. hocam elinize sağlık

  21. 🙂

  22. allah razı olsun hem para ödemeyip öreniyoruz adam hatta bizim için site bile kurmuş 🙂

  23. Çok Teşekkür Ediyorum Yarın Sınavım Var Çok yardımı oldu saolun…

  24. çoooooooooooooooooook güzel

  25. bunları çoooooook iyi anlıyorum

    • devrim ekici on 20 Mart 2013 at 15:30
    • Cevapla

    Dershane eğitimi aldıramayan bir veli olarak videolarınız için sonsuz teşekürler. Anlatımınız gerçekten çok etkili.

    • gülfem lal on 24 Nisan 2013 at 21:38
    • Cevapla

    derslerinizzzzzzzzzzzziiiiiiiiiiiiiiiiiii çooooooooooooookkkkk beğendim

  26. necmeddin hooca cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

  27. ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy müthiç necmedin ho

  28. yha süper hocam yha tüm notlarım 100 vll hi allal şahidimki her salı bunu dinliyom 5-6 saat

  29. Öğretrmenim hangi okulda görevlisiniz ? Bir de çok teşekkür ederim çok SAĞOLUN.:)

  30. çokkk güzel anlatıyorsunuz sınavıma yardımcı oldunuz çok teşekkür ederim yeni videolarınızı bekliyorum

  31. teşekkürler hocam öğretmen anatınca bile böyle anlamadım Allah razı olsun bu arada kendi öğrtmnm anltnaca ndnd anlamıyorum ? 🙂

    • eylül on 13 Nisan 2014 at 15:17
    • Cevapla

    Valla çok güzelmiş çok güzel anlatıyorsunuz hocam

Bir cevap yazın

Your email address will not be published.